Računalnik iz bombonov
Inteligentni papir ni inteligenten, ker se ni sam naučil igrati? Prav. Sestavili bomo računalnik iz plastičnih lončkov in bombonov, ki se bo sam učil igrati igro tako dobro, da bo vedno premagal človeka.
Namen
Otroci spoznajo preprost postopek strojnega učenja.
Starejšim otrokom lahko razložimo drevo pozicij.
Potrebne predhodne aktivnosti: Inteligentni papir
Potrebščine
Za vsakega učenca
- list karirastega papirja, če želiš, da otroci rišejo graf; alternativa je, da ga riše učitelj ali nihče.
Za vsak računalnik iz bombonov potrebuješ
- plošča za križce in krožce; narediš jo lahko tudi tako, da s pleskarskim selotejpom nalepiš črte na mizo
- po tri figure v obliki križcev in krožcev; lahko jih izrežeš iz kartona pole s pozicijami
- 24 plastičnih lončkov
- veliko bombonov; za vsak računalnik potrebuješ
- 5 rdečih bombonov
- 11 rumenih bombonov
- 13 vijoličnih bombonov
- 12 rjavih bombonov
- 13 modrih bombonov Glede na barve so primeri bomboni Smartie ali M&M. Za silo zadostuje en tulec Smartiejev, vendar za vsak slučaj kupi dva. Upoštevaj tudi, da se v vsaki igri se del bombonov poje. Pri roki imej tudi dodatne bombone za razočarane otroke.
Da boš pokazal igro otrokom, lahko izrežeš iz kartona večje figure in nanje nalepiš magnete, da jih boš lahko prestavljal po tabli.
Drugi viri in avtorji
Aktivnost je prirejena po CS4FN: Sweet Learning Computer. Izvirni avtor igre je razvedrilni matematik Martin Gardner, ta pa je dobil idejo v delu enega pionirjev umetne inteligence, Donalda Michieja.